Trwa spór między miastem a firmą SMG (operatorem wrocławskiego stadionu), co do podpisania umowy ze sponsorem tytularnym areny.
Rafał Dutkiewicz w rozmowie z Gazetą Wrocławską przyznał, że było już kilka rozmów z operatorem. Trudno jednak dojść do porozumienia. Prezydent uważa, że sponsor tytularny powinien być wyłoniony jak najszybciej. Kierownictwo SMG twierdzi, że dopiero po Euro. Argument, jaki podaje operator: wtedy będzie można osiągnąć lepszą cenę.
- Każdy rozsądny sponsor przecież będzie chciał się pokazać już podczas mistrzostw Europy - tłumaczy stanowisko miasta prezydent.
Urzędnicy nie chcą zdradzić, nazw potencjalnych sponsorów. Wiadomo jednak, że dwie z trzech firm, z którymi trwają rozmowy, to sponsorzy Euro 2012 (czyli Adidas, Canon, Carlsberg, Castrol, Continental, Hyunday/KIA, McDonald, Orange oraz Sharp).
A co Ty sądzisz? Czy aby na pewno lepszą cenę można osiągnąć po Euro? Kto w tym sporze ma rację?
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?