Kongres będzie poświęcony nie tylko zmianom ustrojowym, kwestiom bezpieczeństwa, ale także promocji, marketingowi i reklamie polskich miast oraz gmin.
Temat ten będą poruszać eksperci z Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA oraz zaproszeni praktycy z międzynarodowych agencji reklamowych. Wszystko to w ramach specjalnej ścieżki Marketingu Miast i Regionów.
Tematy paneli dyskusyjnych to m. in.
„Nic nie dzieje się bez przyczyny. Czyli jak dobrze zlecić kampanię”;
„Reklama od kuchni, czyli jak dobrze napisane zadanie przekształcić w skuteczną kampanię promocyjną”;
„Diabeł tkwi w mediach, czyli jak skutecznie wybrać kanały komunikacji do swojej akcji reklamowej”
„Najlepsze i najgorsze kampanie reklamowe miast i regionów. O czym pamiętać, czego unikać."
W trakcie trzech dni zaplanowano trzy sesje plenarne i kilkadziesiąt paneli dyskusyjnych. Dyskusje podzielono na kilka ścieżek tematycznych: polityka, ustrój samorządów, relacje rząd-samorząd, gospodarka, biznes, inwestycje, urząd-obywatel, drogi i motoryzacja, e-urząd, e-obywatel, sport, EURO 2012.
Do rozmów zaproszeni zostali przedstawiciele samorządów – prezydenci miast, burmistrzowie, starostowie i wójtowie oraz biznesu, administracji publicznej, Unii Europejskiej, a także eksperci, naukowcy i dziennikarze.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?