Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Politechnika Wrocławska za 750 tys. zł zareklamuje się w całej Polsce

Bartosz Józefiak
Paweł Relikowski
Niebawem o Politechnice Wrocławskiej usłyszymy w radiu, przed kinowym seansem, a jej reklamę zobaczymy w ogólnopolskim tygodniku. Uczelnia na ten rok planuje ogólnopolską kampanię reklamową, na którą chce wydać ok. 750 tys. zł.

Do przetargu na poprowadzenie kampanii zgłosiło się siedem firm. Teraz komisja przetargowa przystępuje właśnie do oceny złożonych ofert.

Akcja promocyjna Politechniki obejmuje m.in. spoty emitowane przed pokazami kinowymi w ośmiu kinach, m.in. w Krakowie, Katowicach i Gliwicach. Reklamy mają być obecne w ogólnopolskich stacjach radiowych, na regionalnych portalach internetowych. Zaplanowano całostronicowe ogłoszenia w ogólnopolskich tygodnikach.

**Sprawdź w

KALENDARZU IMPREZ

, co dzieje się w mieście**

Kampania ma wystartować 6 maja i potrwa do 7 lipca - w tym okresie maturzyści podejmują decyzję o wyborze kierunku studiów. - Chcemy dzięki tej kampanii dotrzeć do maturzystów i ich rodziców, a także do tych grup, które mogą mieć wpływ na podjęcie decyzji przez przyszłych studentów - wyjaśnia Agnieszka Niczewska, rzeczniczka Politechniki Wrocławskiej. - Sprawdziliśmy, z jakich form przekazu te osoby korzystają i jak najlepiej do nich dotrzeć. Na podstawie tych analiz wybraliśmy miejsca, gdzie będziemy się promować.

Niczewska tłumaczy, że duża kampania promocyjna nie oznacza, że uczelnia nagle ma problemy z pozyskaniem kandydatów na studia. Choć ubytek studentów dotyka wszystkich uczelni i wynika głównie z demografii.

- Zakrojonych na szeroką skalę kampanii nie robi się co roku. Ostatnia taka duża akcja prowadzona była przez Politechnikę Wrocławską w 2008 roku - wyjaśnia rzeczniczka.

Poza akcją medialną będą też inne działania. Wybitni studenci Politechniki odwiedzą licea, w których się uczyli i zarekomendują szkołę wyższą. - Oni są najlepszym i najbardziej wiarygodnym dowodem na to, że Politechnika to dobra uczelnia - mówi Agnieszka Niczewska.

Inne wrocławskie uczelnie też nie próżnują. - Stawiamy na reklamę w internecie, głównie na portalach społecznościowych. Do tego dochodzą drzwi otwarte uczelni i stoiska na targach edukacyjnych - mówi Agata Kreska z biura promocji Uniwersytetu Wrocławskiego. - W zeszłym roku prowadziliśmy akcję pod hasłem "Dobrze wiedzieć - Good to know". Planujemy ją powtórzyć.

W zeszłym roku Uniwersytet promowało kilkadziesiąt billboardów. Powstały też dwa wrocławskie murale stworzone przez belgijską grupę Hell'o Monsters oraz Sławka ZBIOKa Czajkowskiego.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: ZESPÓŁ "GIRLS ON FIRE: Z WROCŁAWIA W FINALE "X FACTOR"

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dolnoslaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto