Do przetargu na poprowadzenie kampanii zgłosiło się siedem firm. Teraz komisja przetargowa przystępuje właśnie do oceny złożonych ofert.
Akcja promocyjna Politechniki obejmuje m.in. spoty emitowane przed pokazami kinowymi w ośmiu kinach, m.in. w Krakowie, Katowicach i Gliwicach. Reklamy mają być obecne w ogólnopolskich stacjach radiowych, na regionalnych portalach internetowych. Zaplanowano całostronicowe ogłoszenia w ogólnopolskich tygodnikach.
**Sprawdź w
KALENDARZU IMPREZ, co dzieje się w mieście**
Kampania ma wystartować 6 maja i potrwa do 7 lipca - w tym okresie maturzyści podejmują decyzję o wyborze kierunku studiów. - Chcemy dzięki tej kampanii dotrzeć do maturzystów i ich rodziców, a także do tych grup, które mogą mieć wpływ na podjęcie decyzji przez przyszłych studentów - wyjaśnia Agnieszka Niczewska, rzeczniczka Politechniki Wrocławskiej. - Sprawdziliśmy, z jakich form przekazu te osoby korzystają i jak najlepiej do nich dotrzeć. Na podstawie tych analiz wybraliśmy miejsca, gdzie będziemy się promować.
Niczewska tłumaczy, że duża kampania promocyjna nie oznacza, że uczelnia nagle ma problemy z pozyskaniem kandydatów na studia. Choć ubytek studentów dotyka wszystkich uczelni i wynika głównie z demografii.
- Zakrojonych na szeroką skalę kampanii nie robi się co roku. Ostatnia taka duża akcja prowadzona była przez Politechnikę Wrocławską w 2008 roku - wyjaśnia rzeczniczka.
Poza akcją medialną będą też inne działania. Wybitni studenci Politechniki odwiedzą licea, w których się uczyli i zarekomendują szkołę wyższą. - Oni są najlepszym i najbardziej wiarygodnym dowodem na to, że Politechnika to dobra uczelnia - mówi Agnieszka Niczewska.
Inne wrocławskie uczelnie też nie próżnują. - Stawiamy na reklamę w internecie, głównie na portalach społecznościowych. Do tego dochodzą drzwi otwarte uczelni i stoiska na targach edukacyjnych - mówi Agata Kreska z biura promocji Uniwersytetu Wrocławskiego. - W zeszłym roku prowadziliśmy akcję pod hasłem "Dobrze wiedzieć - Good to know". Planujemy ją powtórzyć.
W zeszłym roku Uniwersytet promowało kilkadziesiąt billboardów. Powstały też dwa wrocławskie murale stworzone przez belgijską grupę Hell'o Monsters oraz Sławka ZBIOKa Czajkowskiego.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: ZESPÓŁ "GIRLS ON FIRE: Z WROCŁAWIA W FINALE "X FACTOR"
Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?