WIELKIE ODKRYWANIE DOLNEGO ŚLĄSKA? JAK WZIĄĆ UDZIAŁ? JAK GŁOSOWAĆ?
Zgłaszacie do nas atrakcje turystyczne, wydarzenia, miejscowości, bazę noclegową, gastronomiczną i agroturystykę– wszystkie te miejsca, którymi warto się chwalić, gdzie warto zabrać znajomych i przyjaciół.
Zgłoszenia zakończymy 20 sierpnia. Głosowanie poprzez SMS – wysyłanie na numer 72355 (2,46 zł z VAT) – i przez Facebook do 31 sierpnia, podobnie jak poprzez klikanie na stronie www.naszemiasto.pl, gdzie na bieżąco będzie można śledzić wyniki plebiscytu.
KLIKNIJ PONIŻEJ I GŁOSUJ! WSPIERAJ SWOICH KANDYDATÓW
WIELKIE ODKRYWANIE DOLNEGO ŚLĄSKA - BAZA NOCLEGOWA
WIELKIE ODKRYWANIE DOLNEGO ŚLĄSKA - ATRAKCJA TURYSTYCZNA
WIELKIE ODKRYWANIE DOLNEGO ŚLĄSKA - MIEJSCOWOŚĆ
WIELKIE ODKRYWANIE DOLNEGO ŚLĄSKA - WYDARZENIE
WIELKIE ODKRYWANIE DOLNEGO ŚLĄSKA - AGROTURYSTYKA
WIELKIE ODKRYWANIE DOLNEGO ŚLĄSKA - BAZA GASTRONOMICZNA
Plebiscyt Wielkie Odkrywanie Dolnego Śląska 2015 patronatem honorowym objął Marszałek Województwa Dolnośląskiego, bo nie tylko nam, „Gazecie Wrocławskiej”, zależy na promowaniu tych, którzy sprawiają, że na Dolny Śląsk zaglądają turyści, a jego mieszkańcy nie muszą długo przekonywać innych, że naprawdę jesteśmy wyjątkowym regionem w kraju.
Bo jesteśmy. Statystycznie mamy najwięcej zabytków w całym kraju, a zamków w Kotlinie Jeleniogórskiej więcej niż w słynnej dolinie Loary. Mamy piękne góry ze świetnymi szlakami turystycznymi i urokliwymi schroniskami. Mamy w końcu niezwykłą historię tworzoną przez stulecia i tajemnice, które kochają chyba wszyscy. To stąd przecież wziął się sukces kompleksu Riese, sztolni budowanych przez więźniów obozu koncentracyjnego Gross-Rosen. Ich przeznaczenia do dzisiaj nie udało się jednoznacznie rozstrzygnąć. I stąd sukces „Arado” w Kamiennej Górze, kolejnego miejsca, które z powodzeniem odsłania przed ciekawymi wojenną historię tych ziem.
Dolnoślązacy, którzy budują swój region od 1945 roku, dali mu też coś jeszcze – otwarcie na świat, ciekawość innych ludzi, bogactwo tradycji, również kulinarnych, co w branży turystycznej jest nie do przecenienia.
Co trzeba wiedzieć?
Zwycięzcy w kategoriach atrakcja turystyczna, baza noclegowa, baza gastronomiczna i agroturystyka otrzymają od „Gazety Wrocławskiej” pakiety reklamowe o wartości:
I miejsce – 12 tysięcy złotych
II miejsce – 8 tysięcy złotych
III miejsce – 5 tysięcy złotych.
Czekamy na Wasze zgłoszenia i głosy na wybrane przez Was miejsca!
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?