Wrocławska spółka wypuściła grę "Pirates Saga" pod koniec zeszłego roku na Facebooku, krótko potem gra została przyjęta przez kolejne portale, by w końcu trafić do Chińskiej Republiki Ludowej, gdzie pod koniec czerwca bieżącego roku notowano 485 milionów użytkowników Internetu. Przekroczenie muru nie było jednak łatwe.
- Rynek gier i portali społecznościowych w Chinach rządzi się własnymi prawami - mówi Ziemowit Poniewierski, wiceprezes Can’t Stop Games Sp. z o.o. - Wypromowanie gry na portalach Państwa Środka wymaga dużej elastyczności i umiejętności dopasowania do wymogów innej kultury. W kontaktach z naszym chińskim partnerem znaleźliśmy wspólny język - zamiłowanie do dobrych gier. Ta premiera jest naszym wspólnym, wielkim osiągnięciem i początkiem interesującej współpracy.
Premiera gry Can’t Stop Games w Chinach jest precedensem na skalę europejską i ważnym strategicznym ruchem. Wartość tamtejszego rynku gier społecznościowych rośnie z niespotykaną nigdzie indziej szybkością. Przewiduje się, że w ciągu najbliższych lat Chiny staną się największym odbiorcą tego typu gier.
Źródło: Materiały prasowe
META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?