Dyrektor sycowskiej Przychodni Piotr Nogala o rejestracji do lekarzy

Beata Hadas
Beata Hadas
Dyrektor Piotr Nogala zachęca do zakładania profilu zaufanego, dzięki któremu możemy otrzymywać recepty
Dyrektor Piotr Nogala zachęca do zakładania profilu zaufanego, dzięki któremu możemy otrzymywać recepty Fot. Beata Hadas
W związku z pojawieniem się informacji naszej Czytelniczki o jej kłopotach z dodzwonieniem się do sycowskiej Przychodni gminnej, dyrektor tej placówki postanowił na naszym portalu wyjaśnić kilka kwestii związanych z funkcjonowaniem ośrodka zdrowia w czasie pandemii.

Piotr Nogala napisał do nas: – Pragnę wyjaśnić kilka spraw dotyczących funkcjonowania Przychodni. Przychodnia jest otwarta każdego dnia w godzinach 7-18. Pacjent ma prawo przyjść do przychodni i zarejestrować się osobiście. Teleporady służą generalnie do porad lekarskich, a nie do wypisywania recept na leki stałe. Zamówienia recept na leki stałe można dokonać wypełniając druk i przekazując go do skrzynki przed przychodnią, do skrzynki, która się znajduje na parterze oraz w rejestracji. Kiedy na wniosku jest podany numer telefonu, to pielęgniarka oddzwania i podaje kod recepty, a my zachęcamy do zakładania profilu zaufanego, bo dzięki niemu pacjent otrzyma kod recepty na telefon – zakładanie profilu może się odbyć w przychodni w pokoju 206. Jako Przychodnia prezentowaliśmy seniorom, jak można taki profil założyć.

Można mieć pecha i się nie dodzwonić
– Lekarze przyjmują pacjentów tradycyjnie oraz na teleporadach, zwłaszcza infekcyjnych, bo takie są zalecenia ministerstwa – dodał Piotr Nogala. – Zgadzam się z tym, że można mieć pecha i na teleporadę się nie dodzwonić, gdyż lekarz odbiera około 50 telefonów i musi wykonać dokładnie te same czynności, jak przy wizycie tradycyjnej. Najczęściej jest tak, że lekarz kończy rozmowę i kolejny telefon już dzwoni.

Czytaj także

– Od jesieni będzie funkcjonował nowy gabinet infekcyjny – poinformował dodatkowo dyrektor. – Wszelkie uwagi przyjmuję, bo są przydatne do poprawy funkcjonowania przychodni, a ona ma służyć pacjentom – zaznaczył.

Warto wspomnieć, że podczas prowadzenia Przychodni Piotrowi Nogali dzięki konstruktywnej krytyce działania placówki i uwagom pacjentów udało się wiele rzeczy usprawnić i poprawić, m.in. problem z numerkami do lekarzy czy kwestię wydawania recept lub też rejestracji w czasach przedpandemicznych.

Czytaj także

Wideo

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3