Miejsc pracy nie przynosi bocian. Dochód narodowy nie wypada sroce spod ogona. Inwestycje nie trafiają się jak ślepej kurze ziarno. - pod takimi hasłami ruszyła kampania promująca rolę przedsiębiorców w życiu Polaków. - Celem naszych działań jest pokazanie Polakom jak wielką rolę pełnią przedsiębiorcy w życiu każdego z nas. Nie jest to wciąż wiedza powszechna, dlatego uważamy, że trzeba ją upowszechniać. Tyle już lat funkcjonujemy w gospodarce wolnorynkowej, której biznes jest integralną częścią, że warto, by Polacy mieli świadomość kto buduje naszą gospodarkę – mówi Henryka Bochniarz, prezydent PKPP Lewiatan.
Kampania została oparta na przejrzystym koncepcie, w którym dzieci starają się wyjaśnić skąd biorą się miejsca pracy, inwestycje i dochód narodowy. Odpowiedzi przynoszą bocian, sroka i kura, które wykorzystują do tego przysłowia lub powiedzenia.
Pod adresem www.przedsiebiorcytworza.pl, w serwisie internetowym poświęconym kampanii, można znaleźć prezentacje „twarzy biznesu” m.in. członków Sudeckiego Związku Pracodawców. Wśród przedsiębiorców nagrodzonych w konkursie „Biznes. Dobry wybór” są m.in. Sławomir Hunek, Prezes Zarządu Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz Piotr Ek, właściciel firmy Grupa Ek’s Polska. Dodatkowo w serwisie znajdują się ciekawe fakty dotyczące wkładu przedsiębiorców w rozwój Polski oraz raporty opisujące ten wkład w każdym województwie.
Kampania została zorganizowana przez PKPP Lewiatan w ramach projektu „Poprawa wizerunku przedsiębiorców”, współfinansowanego ze środków UE w ramach Europejskiej Funduszu Społecznego.
Zobacz zdjęcia z gali Sudeckiego Związku Pracodawców
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?