"Faszysta Hans, który w 1943 zamordował 40 osób" na plakacie okazał się najgorszą reklamą prasową w Polsce. Najfatalniejszy spot telewizyjny przygotował sklep z militariami bron.pl. Kampania promująca opłacanie abonamentu RTV okazała się najgorszą reklamą społeczno-polityczną, a "pani z niebieską beczką między nogami" promująca "jelita naturalne - Kadek" wygrała w kategorii reklam zewnętrznych. Za design nagrody przyznano ex aequo plakatom reklamującym ONR i Stowarzyszenie Zadruga.
NAJGORSZA REKLAMA PRASOWA
NAJGORSZA REKLAMA ZEWNĘTRZNA
NAJGORSZY DESIGN
Tych sześciu zdobywców Nagrody Chamleta ogłoszono w piątek podczas gali III Festiwalu Najgorszych Reklam w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Jak zwykle Chamletów - statuetek zmiętego szarego papieru - nikt nie odebrał.
Do trzeciej edycji festiwalu, organizowanego przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i wrocławski oddział Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, zgłoszono rekordową liczbę 429 kandydatów. O "Chamleta", czyli statuetkę ze zmiętego szarego papieru, ubiegało się 121 reklam telewizyjnych, 92 zewnętrzne, 54 prasowe, 89 społeczno-politycznych i 73 programy communication design, czyli inne produkcje reklamowe - np. strategie komunikacyjne, projekty logo, broszury, czy strony internetowe.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?