Do konkursu mogą zgłaszać się studenci wszystkich kierunków, włączając kierunki ekonomiczne, techniczne i przyrodnicze. Zadaniem uczestników będzie opracowanie innowacyjnego pomysłu na produkt – w ramach henklowskich marek lub technologii - zgodny z potrzebami konsumentów przyszłości, żyjących w świecie roku 2030 roku. Pomysł powinien dotyczyć jednego z trzech głównych obszarów działalności firmy Henkel – kosmetyków, środków piorących i czystości lub klejów i technologii dla przemysłu.
W obecnej edycji konkursu pojawił się także nowy wymóg. Otóż zgłaszane pomysły mają być zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju, co może oznaczać na przykład, że konkursowe produkty lub technologie umożliwią efektywniejsze i oszczędniejsze gospodarowanie naturalnymi zasobami Ziemi.
Aby wziąć udział w konkursie, należy dobrać się w dwuosobowe zespoły i do 12 grudnia 2011 roku zarejestrować na stronie www.henkelchallenge.com. Od uczestników konkursu wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Czytaj również: Czy targowiska są nam jeszcze potrzebne?
Studenci z Wrocławia będą mogli uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości na stoisku promocyjnym Henkel Innovation Challenge. W dniach 26-28 października, w godzinach 9-14, przedstawiciel organizatora czeka na chętnych na trzech wrocławskich uczelniach:
26 października (środa), Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych przy ul. Koszarowej 3,
27 października (czwartek), Uniwersytet Ekonomiczny, budynek E, róg ul. Komandorskiej i Wielkiej
28 października (piątek) Politechnika Wrocławska, Zintegrowane Centrum Studenckie przy ulicy Wybrzeże Wyspiańskiego 23/25, budynek C13.
Konkurs Henkel Innovation Challenge będzie odbywał się w dwóch etapach: krajowym i międzynarodowym. W krajowym etapie spośród wszystkich zgłoszonych pomysłów przedstawiciele Henkel Polska wybiorą 10 najlepszych. Zwycięskie zespoły wezmą udział w polskim finale w marcu 2012 roku. W przygotowaniach do finału będą pomagać uczestnikom mentorzy – menedżerowie firmy, wspierając ich w dopracowywaniu koncepcji oraz sposobu jej atrakcyjnego i przekonującego zaprezentowania.
Najlepsza polska drużyna, wyłoniona w krajowym finalne, zmierzy się w finale międzynarodowym z najlepszymi drużynami z pozostałych krajów. Finał międzynarodowy planowany jest na kwiecień 2012 i odbędzie się w tym roku w Polsce, gdyż z Polski pochodzą ubiegłoroczne zwyciężczynie konkursu. Główną nagrodą są bilety dookoła świata oraz vouchery podróżne o wartości 1000 Euro.
- Nasz konkurs to szansa zdobycia ciekawego doświadczenia oraz okazja do inspirującej zabawy dla studentów. Dla Henkla to możliwość poznania najlepszych studentów i zaprezentowania się na najbardziej prestiżowych uczelniach w Polsce – mówi Agnieszka Bielawska, dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi Henkel Polska. – Zachęcamy wszystkich, aby - wzorem Anny Szareckiej i Anny Szpot z SGH, ubiegłorocznych zwyciężczyń konkursu - zmierzyli się z ciekawym zadaniem, które doda im pewności siebie i pozwoli zdobyć nowe umiejętności potrzebne do podjęcia pracy zawodowej.
Czytaj: Budowa węzła przesiadkowego na Borowskiej wciąż trwa
Strefa Biznesu - Kiedy należy ci się odszkodowanie za opóźniony lot?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?