Zobacz: Oberschlesien pomaga psom. Sesja zdjęciowa w ramach akcji PSIjazna Polska [zdjęcia]
Twarzami kampani zostały blogerki modowe: Katarzyna Gorol (jestemkasia.com), Karolina Ościk (cajmel.pl) i Paulina Jagodzińska (beutyfashionschopping.blogspot.com).
- Do naszej akcji „Nie kupuj – adoptuj” celowo zaprosiliśmy znane blogerki modowe, gdyż ich życie i poglądy śledzi obecnie wielu młodych ludzi, a to właśnie do nich skierowana jest kampania. Uświadomienie młodego pokolenia w kwestii wrażliwości na cierpienie zwierząt przyniesie duże korzyści w przyszłości – mówi Paulina Wójtowicz z Fundacji Sarigato.
Celem inicjatywy jest zachęcenie ludzi do adopcji zwierzaków ze schronisk oraz edukacja społeczeństwa na temat odpowiedzialności za czworonogi. Organizatorom zależy także na przełamaniu stereotypu, że zwierzęta ze schroniska są gorsze niż te kupione.
- Mam nadzieję, że dzięki tej inicjatywie znajdziemy domy dla wielu bezdomnych psiaków. Szczerze liczę, że kampania spełni rolę edukacyjną, przedstawi temat odpowiedzialności, jaka wiąże się z przygarnięciem zwierzaka, a także poszerzy wiedzę z zakresu adopcji ze schronisk - mówi Paulina Jagodzińska, twarz kampani społecznej.
Za kampanie odpowiada Fundacja Sarigato, a organizatorem akcji jest KarmimyPsiaki.pl.
Konferencja ministra Telusa w Skierniewicach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?