Czy dłuższy trening jest bardziej efektywny? Niekoniecznie...

abcZdrowie.pl
archiwum
Długi i intensywny trening, powtarzany codziennie lub co drugi dzień, to poważne obciążenie dla stawów, zwłaszcza gdy ćwiczenia są wykonywane nieprawidłowo. Lepsze efekty przynosi... umiar.

Temat ćwiczeń fizycznych obrósł wieloma mitami. Jednym z najczęściej powtarzanych, choć nieprawdziwych, stwierdzeń jest: „Najlepsze efekty przynosi długi trening”. Mimo iż godzina umiarkowanie intensywnych ćwiczeń faktycznie efektywniej spala tkankę tłuszczową niż kwadrans treningu, na korzyści dla zdrowia możemy liczyć również przy 20-30-minutowych ćwiczeniach, wykonywanych pięć razy w ciągu tygodnia. Najważniejsza jest systematyczność i prawidłowy przebieg treningu.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl

Wsparcie redakcyjne od:

Lech Poznań zmienia trenera: Skorża za Żurawia

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie