Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

STUDENCI WYBRALI IDEALNYCH PRACODAWCÓW - Wymarzony pracodawca

Andrzej Rembowski
Firma PricewaterhouseCoopers okazała się przedsiębiorstwem najbardziej przyjaznym młodym ludziom poszukującym pracy. To wybór studentów, którzy wzięli udział w badaniu ankietowym przeprowadzonym przez AIESEC w ramach ...

Firma PricewaterhouseCoopers okazała się przedsiębiorstwem najbardziej przyjaznym młodym ludziom poszukującym pracy. To wybór studentów, którzy wzięli udział w badaniu ankietowym przeprowadzonym przez AIESEC w ramach projektu ,,Pracodawca Roku 2005”.

Badanie ,,Pracodawca Roku” jest obecnie największym badaniem ankietowym organizowanym przez AIESEC Polska. Swoim zasięgiem corocznie obejmuje około 4000 studentów z całej Polski. W tym roku badanie było przeprowadzone na 46 uczelniach wyższych w całej Polsce.
Grunt to wizerunek
Dzięki głosom studentów AIESEC nie tylko wyłania 50 najbardziej atrakcyjnych pracodawców, lecz także dostarcza firmom informacji na temat rynku ich potencjalnych pracowników.
– Studenci wybierają firmy, które inwestują w promocję i są widoczne na uczelniach. Tworzą wizerunek pracodawcy wspierającego młodych ludzi i potrafią później ten wizerunek podtrzymać zatrudniając studentów i tworząc im możliwości zawodowego rozwoju – mówi Marcin Soniewicki, koordynator badania.
Dane, które powstają na podstawie badania, pozwalają zbudować kompleksową strategię kreowania wizerunku firmy wśród jej potencjalnych pracowników. Dzięki badaniu firma może precyzyjnie pozycjonować się wśród wybranej grupy docelowej oraz poznać dokładne dane na temat jej postrzegania wśród studentów.
Nagroda dla Price'a
Najważniejszą częścią badania ,,Pracodawca Roku” jest ranking 50 najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce. W pierwszej dziesiątki od wielu lat pojawiają się zarówno firmy polskie, jak i globalne koncerny istniejące obecnie na rynku pracy. W tym roku zwyciężyła firma doradcza PricewaterhouseCoopers. W Polsce PricewaterhouseCoopers zatrudnia zespół ponad 880 specjalistów i kadry wspierającej w sześciu miastach: w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie.
Każdy region wybiera również swoje lokalne firmy. W Wielkopolsce wygrał Volkswagen Poznań. Kolejne miejsca zajęły: GlaxoSmithKline, PricewaterhouseCoopers, BZ WBK, Ernst & Young, Nestle Polska, KPMG, PKO SA, Philips i Nivea.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wielkopolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto