- Omal nie kupiłem paczki pistacji, w których były żywe larwy. Taki produkt powinien być natychmiast wycofany ze sprzedaży, cała partia skontrolowana, a informacja natychmiast wysłana do dostawcy tego produktu - alarmuje nasz Czytelnik Paweł, który wybrał się na zakupy do Auchan w centrum handlowym Korona we Wrocławiu.
Chciał to zgłosić od razu w sklepie, ale jak tłumaczy w punkcie obsługi klienta jest zwykle tylko jedna osoba, do której zawsze jest kolejka. O komentarz do tej sprawy poprosiliśmy rzecznika prasowego firmy Auchan. - Klienta, który nabył powyższy produkt przepraszamy, zapraszamy do sklepu po zwrot pieniędzy oraz rekompensatę.
- Dodam, że jeśli Klient stwierdzi złą jakość produktu powinien w pierwszej kolejności zwrócić się do Punktu Obsługi Klienta - szybka informacja pozwoli nam szybciej reagować - mówi Dorota Patejko. Rzecznik prasowy dodaje, że sklep w Koronie już poinformowano o zaistniałej sytuacji. - Parta orzeszków została wycofana. Skontrolujemy również tę partię w innych sklepach - dodaje Dorota Patejko.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?