Wydział Komunikacji to miejsce, do którego zgłasza się najwięcej mieszkańców powiatu, by załatwić swoje sprawy. Jakość obsługi jest tam więc szczególnie ważna, dlatego jest ona stale ulepszana. Pracownicy biorą udział w szkoleniach z zakresu obsługi klienta, przeprowadzono remont pomieszczeń w Wydziale i wprowadzono monitoring. Jeszcze w tym roku ma zacząć funkcjonować system numerkowy.
- Na monitoringu obserwujemy przypadki omijania kolejki przez klientów. Wprowadzają one niepotrzebne zamieszanie. Chcemy uporządkować tę sprawę, a tym samym zapewnić klientom i pracownikom bezkonfliktową atmosferę. System numerkowy wydaje się być najlepszym rozwiązaniem tej sytuacji – mówi starosta Janusz Guzdek.
System działa w ten sposób, że klient chcąc załatwić sprawę związaną z rejestracją pojazdu, w pierwszej kolejności pobiera bilet z automatu biletowego, a do stanowiska obsługi podchodzi, gdy na wyświetlaczu pojawia się jego numer. Wyświetlacz pokazuje również numer stanowiska, do którego należy podejść.
System sprawdził się w wielu innych urzędach, dlatego że zapewnia on prawidłową i sprawną obsługę klienta. Koszt jego zainstalowania to ok. 20 tys. zł.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?