Dział Kontroli Biletów i Skarg
ul. Powstańców Śl. 209
tel. 71-339-44-61
w godzinach od 7:30 do 14:30 (w środy od 8:30 do 16:00).
Skargi dotyczące sposobu prowadzenia kontroli biletowej można zgłaszać telefonicznie, pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub za pomocą formularza Skargi i wnioski na stronie internetowej (KLIKNIJ TUTAJ) lub osobiście przy ul. Powstańców Śląskich 209.
Wszystkie wnioski o umorzenie, odroczenie, rozłożenie na raty należności za przejazd bez biletu należy składać w formie pisemnej (papierowej) z podpisem wnioskodawcy.
Kasa główna (ul. B. Prusa 75-79, I piętro, pok. 106) czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 14:00 (w środy w godz. 9:00 - 17:30).
Wpłaty można dokonać na rachunek MPK Sp.z o.o:
Kredyt Bank S.A. I o/Wrocław
67 1500 1155 1211 5006 6291 0000
Na druku przelewu wpisać nr wezwania.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?