Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kobieta w warszawskim biurze. Jaka jest? Niepewna siebie i samodzielna [RAPORT]

STUL/mat .pras.
Prawie 60% kobiet wprowadzając zmiany w swoim życiu kieruje się oceną innych.
Prawie 60% kobiet wprowadzając zmiany w swoim życiu kieruje się oceną innych. pixabay.com / zdjęcie ilustracyjne
Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem #StaćMnieNaSukces. Jej organizatorem jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, a jej głównym celem uświadomienie kobietom, że nazbyt często ulegają stereotypom, które ograniczają je w drodze do samorealizacji. W przedsięwzięcie zaangażowały się do tej pory, m.in. Dorota Wellman, Grażyna Torbicka, Karolina Szostak czy Agata Młynarska. Przy okazji kampanii zaprezentowano podsumowanie, którego wnioski są zaskakujące. Kliknij w zdjęcie, aby je uruchomić.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Co włożyć, a czego unikać w koszyku wielkanocnym?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto