e-Serce Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy bije w sieci. Z pompą!

Redakcja

Z okazji XX finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy powstała specjalna internetowa aplikacja e-Serca, dzięki której nie wychodząc z domu można przekazać nawet drobne kwoty na rzecz zdrowej mamy, zdrowego wcześniaka, zdrowego dziecka.

Jeszcze przed XX finałem WOŚP, na stronie e-serce.wosp.org.plzostała udostępniona aplikacja przedstawiająca negatyw logotypu Wielkiej Orkiestry. e-Serce składa się z 270 000 pikseli. Logo WOŚP-u na początku szare, zostanie rozświetlone dzięki użytkownikom, którzy zdecydują się zapełnić poszczególne piksele dokonując nawet drobnych wpłat. Wartość pikseli kształtuje się w przedziale od grosza do kilku złotych. Małe transakcje będzie można przekazać poprzez system mikropłatności YetiPay, zaś przy większych wpłatach dostępne będą również szybkie przelewy.

Mechanizm zakupu piksela pozwala tworzyć z pojedynczych pikseli dowolne kształty oraz wiadomości. Z tej opcji w sposób szczególny mogą skorzystać firmy do swojej promocji lub osoby, które chcą przekazać bliskim ważną wiadomość.

W miarę przybywania nowych kolorowych pikseli, e-Serce będzie coraz bardziej przypominało znane wszystkim serce WOŚP-u, co stanie się dodatkową motywacją do wzięcia udziału w akcji i rozświetlenia całego e-Serca.

Wiadomością o rozświetleniu piksela - będącą jednocześnie zachętą dla znajomych do uczestnictwa w akcji e-Serce - będzie można podzielić się na Facebooku. Komunikat „zapaliłem swój piksel na sercu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy” pojawi się na profilu darczyńcy wraz z widokiem aplikacji z zapalonymi pikselami danego użytkownika.

Patronat honorowy nad akcją e-Serce objął odział Interactive Advertising Bureau Polska. - Cieszymy się, że serce Wielkiej Orkiestry Świątecznej bije w sieci. Dotychczasowe akcje WOŚP-u były osadzone głównie offline. Akcja, której patronujemy w pełni wykorzystuje potencjał Internetu: wirusowość, jego społecznościowy charakter, silnie angażując uczestników - mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.

Całkowity dochód z akcji e-Serce przeznaczony jest na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, czyli zakup najnowocześniejszych urządzeń do ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą. Twórcą aplikacji e-Serca jest Yetipay.

W akcję rozświetlania e-Serca włączyli się: Monika Brodka, Doda, Feel, Natalia Lesz, Kamil Bednarek i Star Guard Muffin oraz Monika Olejnik.

Jednym z patronów medialnych akcji jest serwis NaszeMiasto.pl.

Wideo

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3