Oczywiście w standardowej kolejce na holu głównym dalej można kupić bilety, ale każdy kto ma ochotę skorzystać z usług w wyższym standardzie może podejść do biura. Na dworcu znaleźć je można tuż za podobnym biurem PKP Intercity.
- To krok w stronę obsługi XXI w. Standardy z poprzednich stuleci wyczerpały się. Teraz klient oczekuje komfortu i zasługuje na lepszą obsługę niż przy małym okienku kasy w głównym holu - mówi prezes KD Piotr Rachwalski.
W biurze można kupić nie tylko bilety, ale także uzyskać informację o połączeniach i usługach. Nie trzeba już stać w długich kolejkach do okienka, można usiąść i wygodnie poczekać na kanapie. Dla najmłodszych przygotowano kącik zabaw. Pierwszy bilet w nowym biurze kupił członek zarządu województwa Jerzy Michalak. Razem z prezesem Kolei Dolnośląskich przeciął wstęgę, otwierając tym samym biuro.
- Będziemy otwierać kolejne biura na dworcach, które obsługują duży ruch pasażerski. Za miesiąc kolejnego można spodziewać się w Legnicy - mówi Justyna Stachniewicz z Kolei Dolnośląskich. - Od początku września można także kupować bilety w systemie online - przypomina.
Koleje Dolnośląskie każdego roku przewożą coraz więcej pasażerów. W pierwszym półroczu z usług przewoźnika skorzystało 2,5 mln klientów. To o 30-procent więcej niż w zeszłym i więcej niż w całym 2013 roku. Od grudnia KD chcą wprowadzić na tory 9 nowoczesnych pojazdów. 5 Impulsów, które pojadą z Wrocławia do Rawicza, oraz 4 trakcyjne zespoły spalinowe Pesy. Te drugie będą obsługiwać linie niezelektryfikowane o wysokiej frekwencji podróżnych.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?